
Reklamácie kus za kus
Väčšina reklamácií sa rieši výmenou kus za kus
Reklamačný poriadok
Pokiaľ chcete vrátiť alebo reklamovať tovar, vyplňte formulár na stránke Reklamácia / vrátenie tovaru
Tento Reklamačný poriadok upravuje spôsob a podmienky reklamácie vád tovaru zakúpeného prostredníctvom on-line obchodu growmarket.cz od našej spoločnosti
Naarden International, s. r. o., so sídlom Praha 6 - Bubeneč, Námestie Interbrigády 640/8, PSČ 16000
IČO: 05737729
DIČ: CZ05737729
zapísané v obchodnom registri vedenom Mestským súdom v Prahe, oddiel C, vložka 141860.
Adresa pre doručovanie:
Reklamácia
Spoločnosť Naarden International s. r. o.
Na Hůrce 1077/4a, 161 00, Praha Řepy
Telefónne číslo: +420 774 311 980
Kontaktný e-mail: reklamace@growmarket.cz
Ako predávajúci zodpovedáme za to, že tovar pri prevzatí nemá vady. To znamená, že tovar:
V prípade, že sa v priebehu záručnej doby vyskytne vada tovaru, pre ktorú nemôže byť zakúpený výrobok používaný úplne riadne, a túto vadu je možné odstrániť, máte právo podľa vašej voľby požadovať odstránenie vady opakovaným dodaním tovaru alebo opravou, ibaže je zvolený spôsob riešenia vady nemožný alebo neprimerane nákladný; to sa posúdi najmä s ohľadom na význam vady a hodnotu, ktorú by tovar mal bez vady.
Môžete požadovať primeranú zľavu alebo odstúpiť od zmluvy, ak:
Zákazník však nemôže odstúpiť od zmluvy, ak je vada len nevýznamná.
Odporúča sa, aby zákazník oznámil poskytovateľovi vadu bez zbytočného odkladu po tom, čo ju mohol pri včasnej prehliadke a dostatočnej starostlivosti zistiť.
Práva z chybného plnenia Vám nepatria, pokiaľ:
Záruka a nároky zo zodpovednosti za vady sa ďalej nevzťahujú na:
U vecí predávaných za nižšiu cenu nezodpovedáme za vadu, pre ktorú bola nižšia cena dojednaná.
Nezodpovedáme za ujmu na zdraví osôb, prípadne ujmu na majetku a tovare, ktoré budú zapríčinené neodborným zaobchádzaním, či zneužitím tovaru, poprípade nedbalosťou.
Reklamáciu u našej spoločnosti (alebo osoby, ktorá je na webovom rozhraní uvedená ako osoba určená na opravu) uplatnite bez zbytočného odkladu od zistenia vady.
Reklamáciu uplatníte najmä nasledujúcim spôsobom:
Pri zasielaní zabaľte tovar do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu či zničeniu.
Pokiaľ budete odosielať na vlastný náklad, odporúčame využiť doručovaciu adresu, zo zákona máte právo doručovať aj na adresu nášho sídla či do akejkoľvek našej prevádzky.
K tovaru je vhodné priložiť doklad o zakúpení tovaru či daňový doklad – faktúru, ak bola vystavená, alebo iný dokument preukazujúci kúpu tovaru, spolu s popisom vady a návrhom na spôsob riešenia reklamácie. Nepredloženie ktoréhokoľvek z vyššie uvedených dokumentov nebráni kladnému vybaveniu reklamácie podľa zákonných podmienok.
Okamihom uplatnenia reklamácie je okamih, kedy nám bol oznámený výskyt vady a uplatnené právo zo zodpovednosti za vady predanej veci.
Doručené reklamácie vybavujeme bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie, pokiaľ sa nedohodneme inak. O uplatnení a vybavení reklamácie Vám vystavíme písomné potvrdenie.
V prípade spornej reklamácie rozhodneme o jej prijatí do troch pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
Tento Reklamačný poriadok je platný a účinný od: 1. 11. 2023
Pokiaľ chcete vrátiť alebo reklamovať tovar, vyplňte formulár na stránke Reklamácia / vrátenie tovaru
Väčšina reklamácií sa rieši výmenou kus za kus
doručenie domov zadarmo od 120 €
V súčasnosti nezasielame fajčiarske potreby na Slovensko. V tejto kategórii nájdete fajčiarske potreby určené na predaj len osobám plnoletým. Overenie veku pomocou občianskeho preukazu zabezpečí prepravca pri doručení objednávky alebo zamestnanci v našej kamennej predajni. Tieto výrobky nepredávame osobám mladším ako 18 rokov.